Бастауыш сынып мұғалімдері

Рассмотренных обращений: 3
Не рассмотренных обращений: 0

Родителькое собрание
Автор: Кадырова Л.С.

Математикадан интеллектуалды ойын

Сабақтың тақырыбы: «Тапқыр достар»

Сабақтың мақсаты:    Оқушылардың бастауыш сыныптың негізгі пәндері бойынша  

                                         мүмкін міндетті деңгейдегі тапсырмалар жайлы білімдерін 

                                         тексеру;

                                 Танымдық ақыл-ой, логикалық пайымдау қабілеттерін                        

                                          дамыту, пәнге қызығушылықтарын ояту;

                                            Өз ойларын нақты, дәл айта білуге баулу, жылдамдыққа,

                                          алғырлыққа тәрбиелеу;

Сабақтың түрі:          Интеллектуалды сайыс

Көрнекілігі:               Үлестірмелі тапсырмалар, логикалық есептер


Ұйымдастыру

Сәлеметсіздер ме, қонақтар мен оқушылар! Бүгін сіздер мен біздер «Тапқыр достар» атты интеллектуалды сайысқа жиналып отырмыз. Олай болса, сайысқа қош келдіңіздер! Бүгін бізге өз өнерлерін көрсетуге 2 топ келіп отыр. Сайысымыз 3 турдан тұрады. I тур   1.Таныстыру

             2.Үй жұмысы

 II тур   1. Кім көп біледі?

             2. Математика сабағынан үзінді

III тур   1. Кім жылдам?

              2. Ой толғау

1 оқушы:     Біреуінің жүрегінің түгі бар,

                      Біреуінің арқалап жүрген жүгі бар.

                      Бәрінен де бастысы,

                      Барлығының қатты істейтін миы бар.

Мұғалім:  Енді сайыскерлерімізбен танысып өтейік.

                         

                                   I тур   1.Таныстыру

  1 топ:                     «Алғырлар»

Топ басшысы:     Ерболатова Мадина

Топтың ұраны:  «Математик білім қуған жастармыз,

                              Есептерді демде шешіп тастармыз».

  2 топ:                     «Үшқоңыр»

Топ басшысы:     Нұрболат Бақтияр

Топтың ұраны:   «Ой арманын кешеміз,

                              Ақылды боп өсеміз,

                              Есепке тұнған әлемнің,

                              Жұмбақ сырын шешеміз».

Психологиялық ахуал

Мұғалім:     Ойынымызды бастар алдында бір-бірімізге жақсы көңіл-күй, әдемі бір сезім  сыйлайық.               

                                                    Қуанамын мен де,

                                                    Қуанасың сен де.

                                                    Қуанамыз бәріміз,

                                                    Арайлап атқан күнге.

  2.Үй жұмысы

Балаларға үйге тапсырма шығармашылық есептер берілген                                                     болатын. Сағаттың ішіндегі сандардың қосындысы 78 болады. Осы сағатты екі сызықпен 3-ке бөлгенде әр   бөліктегінің қосындысы бірдей болу керек

                                                       ЖАУАБЫ: 26+26+26=78

  Бос дөңгелекшелерге 1,2,3,4,5,6,7 сандарын дұрыс орналастыр                                   орналастырсақ шеңбер бойынша қосындысы 12-ге тең болады.

                                                           ЖАУАБЫ: 5+3+4=12

             4+2+6=12

             4+7+1=12

  II тур   1.Кім көп біледі?

  2 оқушы:         Ой ойласаң, көп ойла,

                          Алдын-артын кең ойла.

                          Шат-шалағай болмасын,

                          Асықпастан кең ойла.

 

 

10

 

30

 

20

 

20

 

10

 

30

 

30

 

20

 

10

             Оң жақтағы:

10 – ішінде сандар кездесетін мақалдар айт.

20 – жазуды жалғастыр

        15 873 х 7 = 111 111

        15 873 х 14 = 222 222

30 – күн сәулесін құрастыру

        (тақтамен жұмыс)

          Ортасындағы:

30 – берілген фигураның ішінен үшбұрыштар санау.

 

10 – жауабын тап:

        5 х 7                                                           2 х 8

             - 5                                                             - 4

               + 15                                                           + 12

                    : 9                                                              : 4

                      - 3                                                               х 5

                         х 10                                                            - 10

               Жауабы: 20                                              Жауабы: 20

 

20 – 1 + 23 + 4 + 5 = 33

 

            Сол жақтағы:

20 -    12345679                               12345679

                        5                                             9

           -----------                                -----------

        61.728.395                           111.111.111

                        9                                             9

        -------------                            ---------------

      555.555.555                           999.999.999

 

30 – семантикалық карта

Жауабы:

Шарты:

20 см

25 см

18 см2

18 см

Тік төртб-ң

ұз - 6 см

ені – 3 см

S - ?

 

 

 

+

 

Шаршының

қабырғасы 5 см

P - ?

 

+

 

 

 

Тік төртб-ң

ұз – 6 см

ені – 3 см

P - ?

 

 

 

 

+

Шаршының

қабырғасы 5 см

S - ?

 

 

+

 

 

10 – Әзіл есептер

 

  1. 1 кг түбіт ауыр ма?

1 кг темір ауыр ма?

  1. Бір жанұяда 4 ұл бар. Олардың әрқайсысының 1 қарындасы бар. Сол жанұяда барлығы қанша бала бар?
  2. Столдың 4 бұрышы бар. Егер бір бұрышын кесіп тастаса, неше бұрышы қалады?
  3. Аспанда қанша аю бар?

Ал жұлдыздар ше?

  1. 3 жұмыртқа 3 мин піседі. Сонда бір жұмыртқа неше мин піседі?
  2. Біз таксиге ақшаны не үшін төлейміз?

a)      Уақыт үшін

b)      Орын ауыстырғанымыз үшін

c)      Жол үшін

d)      Жылдамдық үшін

 

2. Математика сабағынан үзінді

Балалар 2 мин ішінде математика сабағынан кішкене үзінді көрсету керек.

 

3 оқушы:                    Ең қиыны жарыстың, міне келді,

                                     Мықтылары келіпті жеңсін енді.

                                     Тез жауап бер, ойланып тұрып қалмай,

                                     Осы ойыннан көрейік ерен ерді!

 

III тур   1. Кім жылдам?

Мұғалім: Кім жылдам? Ойыны. Қойылатын сұрақтарға әр топ жылдам жауап беру керек.

«Алғырлар» тобына

  1. Қосудың заңдары. (ауыст, терім)
  2. Фигураның периметрі дегеніміз не?
  3. Көпбұрыш деген қандай фигура?
  4. Қандай бұрышты сүйір бұрыш деп атайды?
  5. 10-ға дейінгі сандардың ішінен жұп сандарды ата.
  6. 1 кг-да неше грамм бар? 17 кг -?
  7. Ұзындықтың өлшем бірліктерін ата. (мм, см,дм, м, км)
  8. Азайту амалының компоненттерін ата. (азайғыш, азайтқыш, айырманың мәні)
  9. Жылдамдықты табу үшін не істейміз? (V=S:t )
  10. Ешқашан қиылыспайтын түзулер.

«Үшқоңыр» тобына

 

  1. Көбейтудің заңдары. (ауыс, терім, үлест)
  2. Фигураның ауданы дегеніміз не?
  3. Шаршы деген қандай фигура?
  4. Қандай бұрышты доғал бұрыш деп атайды?
  5. 10-ға дейінгі сандардың ішінен тақ сандарды ата.
  6. 1 т-да неше кг - ? 17 т-да ше?
  7. Уақыт өлшем бірліктерін ата. (сек, мин, сағ, тәул, ай, жыл, ғасыр)
  8. Бөлу амалының компоненттерін ата. (бөлінгіш, бөлгіш, бөліндінің мәні)
  9. Қашықтықты табу үшін не істейміз? (S=V х t)
  10. Амалдар ретінен ең бірінші не орындалады?

  2. Ой толғау

Мұғалім:    «Математиканы білмесең, дұрыс өмір сүрмейсің» деген пікірге не    

                     айтасыңдар?

  Қорытындылау

  4 оқушы:            Жарыстың соңғы сәті таяп қалды,

                             Демеңіздер біз өнерді аяп қалды.

                             Әділқазы сіздерге сөз береміз,

                             Жеңімпаздар кім болып сарапталды?

(Әділқазылар алқасына сөз беріліп, ойыншылар марапатталады)

  5 оқушы:             Жарыс бізге сын болсын,

                              Білмегенге мін болсын.

                              Оқушыларды қолпаштап,

                              Қол соғыңдар кім болсын.

  6 оқушы:            Алдыңызда жайнаған жүздер әні,

                             Сіздермен кездесеміз біздер әлі.

                             Әділқазы, көрермен сау тұрыңыз,

                             Күтеді бізді жарқын күндер әлі!


Просмотров: 1383
Дата создания: 06.02.2012
Дата редактирования: 12.11.2013

Интернет-ресурстың интерфейс тілін таңдап алыңыз

Выберите язык интерфейса Интернет-ресурса

Select the interface language of an Internet-resource




Интернет-ресурстың контент тілін таңдап алыңыз

Выберите язык содержимого Интернет-ресурса

Select the content language of the Internet-resource